sobota, 23 listopada 2013

Nowi mieszkańcy

Po długim oczekiwaniu nareszcie przyjechały nowe szKraby do mojego akwarium. Tym razem są to geosesarma "Red Devil" w liczbie dwóch.:)




Są świetne, zastanawiam się czy nawet nie są ładniejsze od vampire, ale to kwestia gustu. "Lobaki" jak nazywa je moją córeczka są jeszcze młode i ciekawe świata , twierdze tak ponieważ wszedł mi na dłoń i z zaciekawieniem ją skubał :D
Do akwa-terrarium (plaudarium) doszło trochę roślinek m.in anubias, glosia , mały henio kilka mchów, hemigraphis exotica itd itd. Na szczęście większość ładnie się przyjęła a reszta mam nadzieje że odbije za jakiś czas. Swoją drogą to bardzo ciężko jest przystosować roślinki do tego akwarium, wydaje mi się że jest tam za mała wilgotność, ale już nie długo zaopatrze się w urządzenie zwane fogger.:) A poniżej kilka fotek z baniaka zapraszam.


Przy okazji polecam wam świetną lekturę na jesienne wieczory:), Sapkowski nadal w formie:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz