czwartek, 1 marca 2012

Świetlówki Sylvania Aquastar 10000k

 Witam dziś pochwale się nowym nabytkiem jakim są świetlówki Sylvania Aquastar ze sklepu Aqva-light.


 Opis producenta- 
• Barwa 10000 K, podobna do światła w wodach tropikalnych
• Wspomaga wzrost roślin wodnych i koralowców poprzez udział w części widma barwy niebieskiej i czerwonej
• Łączy w sobie zalety lampy dla wzrostu roślin i lampy wytwarzającej światło dzienne dla akwariów
• Doskonała dla wszystkich organizmów żyjących w akwariach słodkowodnych oraz w akwariach z wodą morską
• Ożywia naturalne kolory roślin wodnych i ryb w akwariach
• Możliwość łączenia z lampami kolorowymi PHILIPS TL-D Super 80 lub TL-D/90 de Luxe w celu tworzenia różnych efektów wizualnych bez wywierania ujemnego wpływu na cechy biologiczne strumienia świetlnego lampy AQUASTAR.
• Wykorzystywana z osprzętem konwencjonalnym lub elektronicznym
• Najwyższa skuteczność świetlna uzyskiwana przy zastosowaniu osprzętu elektronicznego

Moja opinia- Mają moją ulubioną temperature barwową 10 000k. Mogą niektórzy zarzucać to że maja landrynkowy kolor, ale mi właśnie się taki podoba:) Doskonale wydobywa kolory z roślin i lepiej wspomaga ich wzrost niż zwykłe świetlówki. Niebieska barwa jest mniej lubiana przez glony,  przez co rośliny mają nad nimi przewage. Moje wszystkie akwaria są oświetlane świetlówkami 10 000k .Szczególnie polecam je do hodowli krewetek Crystal Red, świetnie wydobywają barwę z tych małych robaków. Poniżej zdjęcie poglądowe z mojego akwa gdzie świeci 3 x18 10 000k i 1x18 18 000k.




1 komentarz:

  1. Jesli mówisz o kolorze landrynkowym to pomyliłeś świetlówki-taki kolor ma sylvania grolux-8500k-sprawdz sam na świetlówce .sylvania aquastar ma zimne.białe światło i do fotosyntezy roślin jest mało przydatne-chodzi mi o układ gdzie mamy dwa zbiorniki:jeden na aquastarze a drugi na groluxie.zawsze lepiej rosną rośliny na groluxie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń