niedziela, 3 listopada 2013

Krabarium update.

 Korzystając z wolnych dni przedstawię aktualizacje w akwa terrarium.Siatka ochronna została zastąpiona śliską folią .Służy ona ochronie przeciw wypadom, które zdarzały się im pomimo siatki która okalała całe akwarium. No mam nadzieje że tej bariery nie pokonają ponieważ żona zagroziła że jak następny raz wyjdą na spacer to je miotłą przeżegna :D Mam w planach dokupienie jeszcze 2 krabików ale na razie niestety nie ma ich w sklepach. Zapraszam do obejrzenie ciekawego filmiku z polowania kraba. Zdobyczą była much która "wpadała" ;-) do akwarium .Moje szKaraby stały się ostatnuo bardzo ruchliwe co mnie cieszy bo juz nie przesiadują całymi dniami w kryjówkach. Zdjęcie poniżej przedstawiam same szKraby, całego akwa nie fotografowałem ponieważ w dalszym ciągu jestem w trakcie odpowiednich roślin do takiego wodno-lądowego świata. może macie jakieś pomysły??











Ostatnie posty przedstawiają tylko kraby ale to nie oznacza że zrezygnowałem z dużego akwarium.:) Wręcz przeciwnie , wszedłem w posiadanie butli co2 i w końcu roślinki zaczeły rosnąć i jak tylko zbiornik nabierze kształtu to wtedy go pokaże a myślę że jest co pokazać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz