piątek, 13 września 2013

Aktualne u wieści z akwa-terrarium.

 Witam, po czasie eksperymentowania zbiornik zaczyna się zielenić. Ciężko jest dobrać odpowiednie roślinki ale jako tako zaczyna o wyglądać :D Tajemniczy "porost " bądź wątrobowiec ładnie się przyjął  i zaczyna opanowywać skałkę na której jest osadzony. Z lewej strony posadziłem mandarynkę i bardzo jej pasuje,  ale trzeba będzie ją odpowiednio przycinać żeby nie wyrosła za wysoko. Mchy ładnie się zielenią i także opanowują swoje skałki :D Muchołówka została przeniesiona z tła w podłoże i już zaczyna puszczać nowe pędy. W akwarium zaplęgły się jakieś owady  i mam nadzieje że owadożercy pomogą w wytępieniu ich. Dostałem troszkę nasionek rosiczki mam nadzieje że za jakiś czas coś z nich wyrośnie. A jeśli chodzi o krabiki to niestety okazało się że nie są wcale takie pokojowe. Byłem świadkiem (niestety było już za późno) Jak jeden krabik wyrywa drugiemu koniczyny jedna po drugiej kończąc na szczypcach. Za jakiś czas dokupie jeszcze kilka sztuk bo jakoś tak pusto. A oto świeże zdjęcia :












3 komentarze:

  1. Pewnie miałeś 2 samce.
    W takim akwa to maks 2 samice+samiec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Daj przepis na scianke skalną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepis znajduje sie na blogu badz w zeszycie terrarystycznym nr 4.

    OdpowiedzUsuń