sobota, 24 sierpnia 2013

Mieszkańcy pieczary wampirów.:)

Nareszcie spełniło się to czego chciałem od dłuższego czasu, mam już akwa-terrarium wraz z jego mieszkańcami.:) Wczoraj dotarły do mnie wampirki w liczbie trzech. Są dość duże , spodziewałem się trochę mniejszych osobników, ale to lepiej dlatego że ta odmiana krabów to zawodowi wspinacze i jeden po wpuszczeniu od razu chciał zmykać ale siatka z dość dużymi oczkami nad akwarium go zatrzymała. A oto i moje maluchy:






A tu mała ciekawostka, dziś moja ładniejsza  połowa nakręciła bardzo ciekawy filmik. Przedstawia on wylinkę jednego z krabików pierwszy filmik pokazuje samo " wyskoczenie " z pancerzyka a poniżej jest pełny zapis relacji:) zapraszam do oglądania.






A tu fotki kraba przed:


















i po wylince

i sama wylinka 
cdn




6 komentarzy:

  1. Ładne geosesarma, ale to nie vampire ;) Vampire maja pomarańczowe oczy. Jest to Bicolor
    http://www.terrarium.pl/topic/337259-geosesarma-gatunki-identyfikacja/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, dzięki za link. Czyli sprzedawca co od nie go kupiłem sam nie wie co ma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tak jak wiekszość sprzedawców. Gdzie kupowałeś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo to ciesz się, że jeszcze żyją :D Na krabowni kupowało kilka osób to po pewnym czasie zdechły (ponoć stare wysyła). Lepiej kupować w AquaPet

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy one zjadają swoje pancerze? Tak jak np tęczowe?

    OdpowiedzUsuń