niedziela, 24 listopada 2013

Filmy i zdjęcia z życia krabarium, Oraz aktualnie o "The World o Nature" 144l

 Kolejny post będzie także przedstawiał, nowych mieszkańców, czyli krabów geosesarma red devil. Tym razem sfotografowalem ich sprzeczkę, znając życie to poszło o kobietę albo o pieniądze,





 hmm  pewnie poszło jednak o to pierwsze :D Biorę też pod uwagę fakt że to "Akwarium jest za małe na nich dwóch" Ale żeby nie doszło do rozczłonkowania ich kończyn o co u krabów nie długo. Rozgoniłem zbiegowisko tak jak by to zrobił towarzysz "Jaruzel" czyli polałem wodą z sikawki, wszędzie się to sprawdza i ostudziłem zapał czerwonych kogutów vel diabłów.Rozeszli się po swoich kątach i na razie spokój





. Odziwo vampirki dobrze przyjeły sąsiadów ustępując swoje kańciapy. Poniżej dwa filmiki o życiu w szKrabarium,



Przy okazji pokaże swoje duże akwarium, mimo iż większość ostatnich postów jest o akwaterrarium to nie znaczy że porzuciłem akwarystykę. Po prostu czekam aż duże akwarium nabierze trochę zieleni i będzie wtedy petarda :D Mikołaj wspominał że w tym roku przyniesie mi belkę oświetleniową do dużego akwarium, zamiast obiecanej ruzgi :D wtedy będzie coś więcej o dużym akwarium, na razie taka fotka na szybko z dużego akwarium


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz