sobota, 6 października 2012

Nowy nie dokończony projekt "Waterfall in the Valley of Zion". 22 dzień

 W dzisiejszym poście pokaże wam moją ostatnią prace pt "Waterfall in the Valley of Zion".
Akwarium jest pojemności 25l
  • oświetlenie philips aquarelle 8w , philips 8w 65k
  • filtacja kaskada hanza 30l
  • podłoże Ada amazonia,  piasek
  • rośłinki Blyxa, rotala, duży henio, gwiazda wodna, eleoharis, phoenix moss, planowane microsorium
  • fauna gupiki endlera
  • ozdoby korzenie , lawa wulkaniczna, tłoz ze steropianu i kawałków lawy.


 Jak wspomniałem wcześniej projekt uważam za nie kompletny z powodu braku kilku roślinek które planuje umieścić na tle. Akwarium ma w tle wodospad z piasku który tu opisałem klik. Niestety Robiłem to pierwszy raz i teraz troche inaczej bym go skonstruował. wodospad działa jak pokazuje filmik lecz jego wydajność pozostawia wiele do życzenia. Ogólnie wodospad to kłopotliwa ozdoba, jeś;i ktoś planuje skonstruować podobny chętnie pomoge unikną błędów które popełniłem.:) mam nadzieje że wam się podoba pozdrawiam.:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz