sobota, 29 września 2012

Aktualnie o mięsożercach cz.2

 W dzisiejszym poście zaprezentuje wam dawno nie pokazywane rośłinki mięsożerne. Niestety zaczyna im miejsca brakować i zapewne wkrótce każda z nich dostanie swoje odrebne lokum.:) Widze po nich że powoli  przygotowują  się  już  do zimy. Jako że much ostatnio za dużo nie ma to biedne głodują. ;)Ale jak widać rosiczce ten stan rzeczy nie przeszkadza ponieważ ciągle stara się zakwitnąć. Celowo mówię że stara się  ponieważ kwiat tylko raz się rozwija po czym wysusza się. Zastanawiam się czy ona tak ma czy może czegoś brakuje roślince.











6 komentarzy:

  1. Zimą niczym. Ale niestety córka mi je zmaltretowała :D:D: o dopiero teraz powoli odżywają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam mi się spodobały, że sobie zamówiłam Drosera Spatulata, tylko nie wiem w czym ją zasadzić, ty masz w akwarium? Z jakiegoś konkretnego powodu?

      Usuń
  2. Nie , posadziłem je tam bo akurat miałem wolne szkiełko. W tej chwili roślinki są w oddzielnych doniczkach . Za jakiś czas jak znajdę więcej czasu to zrobie kilka fotek roślinkom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiesz mi jeszcze jaki masz system podlewania? :)

      Usuń
  3. Po prostu staram się żeby ziemia nie była sucha, zawsze jest co najmniej wilgotna.

    OdpowiedzUsuń