środa, 5 lutego 2014

Dawno mnie nie było

Bije się w pierś z zaniedbania i braku czasu na akutalizację, ale sporo działo się w życiu osobistym i hobby poszło chwilowo w odstawkę(ale materiał na post powoli powoli nazbierał się).
Ale już jestem z powrotem i pokaże wam dawno dawno obiecaną aktualizacje dużego akwarium.Pierwszą zmiana była nowa podwieszana lampa 2x39w aquanova.

 Ale niestety mały chuligan zmusił mnie do kapitulacji i musiałem z powrotem wrócić do pokrywy przynajmniej na razie.Jaki jest tego powód?? łobuz mały wodował mój telefon oraz pilot od telewizora sprawdzając ich wodoszczelność :D:D:D niestety próba nie skończyła się sukcesem :D Pomijam fakt że lalki i miśki także miały naukę pływania.
A tak wygląda akwarium obecnie



W najblkiższym czasie pokaże co tam słychać u moich szKrabów:)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. białe robaczki w akwarium co to jest czy one szkodzą rybkom i jak je zlikwidować

    OdpowiedzUsuń
  3. być może są to wypławki, rybkom nie zaszkodza.Sa specialne środki od wypławek na necie i nie śa wcale drogie.

    OdpowiedzUsuń