poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Kolejna wyprawa na bagna i nie tylko.

 Witam, jestem w trakcie zakładania mojego pierwszego akwa-terrarium dla krabów, pozostało skompletować tylko faune i flora. Ta pierwsza już zamówiona i jutro powinna być, a po drugą wybrałem się w pobliskie tereny podmokłe . Myślę że to będzie ciekawe połączenie tylko czy się przyjmie? czas pokaże. Towarzyszył mi kolega który zna te tereny jak własną kieszeń. W pierwszej kolejności udaliśmy się nad małą rzeczkę . Pierwszy raz widziałem bobrzą tamę, naprawde robi wrażenie.










A i tu mała ciekawostka nasz polski raczek.:)



Później wybraliśmy się na bagna w pobliskim lesie. Długo tam niestety nie nasiedzieliśmy ponieważ wygoniły nas komary :D







Niestety nie ma tego wiele ponieważ na tych terenach jest duża  susza . Mam nadzieje że zaciekawił was ten post i zapraszam was do takie wycieszki można zobaczyć wiele ciekawych rzeczy.:)






2 komentarze:

  1. Jeśli można wiedzieć. W pobliżu jakiego miasta robił Pan te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. W pobliżu Radzynia Podlaskiego.

    OdpowiedzUsuń