piątek, 16 sierpnia 2013

Coś nowego.

Witam, jakiś czas temu zainteresowałem się  miniaturowymi krabami a w szczególności

Geosesarma sp. Vampire


Korzystając z wolnego czasu co jest następstwem wypadku w pracy zabrałem się do zbierania informacji. Jak przystało na kraby potrzebują części wodnej i lądowej.Prace wciąż trwają ale już mogę pokazać am tło z wodospadem jakie zrobiłem. Wykonałem je tak jak poprzednio czyli styropian , sylikon czarny i pył wulkaniczny. Tego pierwszego miałem znikome ilości więc musiałem improwizować ale myślę że efekt pracy będzie zadowalający.

 Mam nadzieje że dzięki nowemu projektowi znów częściej będę zamieszczał posty na blogu . A oto kilka fotek z tego co dotychczas zrobiłem.



 

                                      To be continued ...


6 komentarzy:

  1. Efekt fajny, zobaczymy jak sie sprawdzi :)

    Ja dla Geossesarmy miałem takie terrarium: http://www.akwarysci-poznan.pl/forum/showthread.php?tid=2743

    A ostatnio taki biotop zrobilem: http://akwa-mania.mud.pl/wystawy/katowice13/49.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci top wyszło.:) masz dla mnie jakieś rady co do Geossesarmy??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, bardzo ładny efekt :)

    Czy można wiedzieć gdzie zaopatrzył się Pan w pył wulkaniczny oraz jak przymocował go Pan do styropianu?

    Byłbym także wdzięczny za informację dotyczącą rodzaju filtra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, pył wulkaniczny uzyskałem poprzez "tłuczenie" młotkiem skałki wulkanicznej :D a przymocowałem go na zwykły czarny sylikon. Filterek to mała kaskada firmy hanza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Na początku wyrazy szacunku i uznania za projekt!
    Sam przymierzam się do stworzenia czegoś na wzór Twojego.
    Mam pytanka.
    Czy sylikon po prostu nałożyłeś na styropian i obsypałeś pyłem?
    Czy oczko wodne w jakiś sposób izolowałeś? Czy po prostu po włożeniu aranżacji zalałeś całość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak po kawalku nanosilem styropian i posypywalem pylem. Warto zaopatrzyc sie w kilka kolorow pylo a nawet bialego piasku zeby podkreslic nie ktore miejsca a ciemnym pylem mozna cieniowac. Juz kilka takich projektow robilem i nabralem doswiadczenia. A oczko wodnne odzielilem od podloza wiekszymi skalkami lawy zeby podloze sie nie zsuwalo a tyl zabezpieczylem siatka zeby kraby tam nie wchodzily. Zapraszam do nabycia nowego zeszytu terrarystycznego ktory powineien sie pojawic za tydzien tam opisalem w szczegolach moj nowy projekt

      Usuń