niedziela, 3 lutego 2013

Wzgórza syjonu

A oto wzgórza Syjonu, one są wokół Twojego domu
- to kraina wolności, Twoich małych słabości.
A oto wzgórza Syjonu, a więc nie mów o nich nikomu
- to kraina młodości, Twoich wspomnień z przeszłości.

Ta piosenka towarzyszyła mi przy tworzeniu tejaranżacji więc postanowiłem tak właśnie nazwać mój nowy projekt.:) Będzie to krewetkarium z mocno uszczuploną obsada 3x xrystal red i 2x crystal black. Mam nadzieje że nowe lokum skłoni je do rozszerzenia stada :D.

Opis akwarium:
  • Akwarium ze szkła opti white 25l
  • filtracja  chińczyk kaskadowy 400l/h
  • Oświetlenie  belka 11w 6700k
  • Podłoże Ada amazonia new
  • dekoracja lawa wulkaniczna
  • roślinki to pogestemon helferi , blyxa japonican i mini pelia





Są takie miejsca i są takie serca pełne szczęścia
- tam nigdy dla Ciebie nie zabraknie miejsca.
Są miejsca, gdzie miejska dżungla wstępu ma brak
- te miejsca są w sercach każdego z nas.
Są serca, co biją w Twoim tempie na raz
- w tych twarzach i oczach odbija się Twój świat.

Są miejsca, gdzie miejska dżungla wstępu ma brak
- te miejsca są w sercach każdego z nas.
Są serca, co biją w twoim tempie na raz
- w tych twarzach i oczach odbija się Twój świat.

Zapraszam do wysłuchania utworu który mnie zainspirował.:) blesssssssss



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz