niedziela, 23 grudnia 2012

Prezenty akwarystyczne.

 Witajcie, w dzisiejszym poście pokaże wam prezenty akwarystyczne które juz otrzymałem.:) Pierwszy prezent dostałem od pracodawcy. Pracuje w fabryce narzędzi chirurgicznych B. Braun  Aesculap Chifa na stanowisku ślusarz i dziale nożyczki ;) Także więc nikogo nie ździwi że prezentem są właśnie nożyczki ,dokładniej zakrzywione wymiar 250mm :) są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej .bardzo przydadzą się w co miesięcznej przycince roślin. Za prezent chciałbym szczególnie podziękować swojej przesympatycznej szefowej Pani Ewie ,która specialnie wybrała mi odpowiedzie nożyczki:) A oto one :




Drugi prezent otrzymałem od swojej żony .Jest to belka oświetleniowa 18W. W końcu mogłem wymienić rozpadającą się juz pokrywe w krewetkarium. Żarnik zamontowany w pokrywie posiada temperature barwową 8600 i daje białe światło .Doskonale pasuje do szkła z opti white, akwarium zyskało  dzięki temu  na urodzie ,oceńcie sami :



A jakie wy dostaliście prezenty??:) Korzystając z okazji chciałbym życzyć czytelnikom radosnych zdrowych i wesołych świat Bożego Narodzenia!!!!! Blessssssss Jaaaahhhh

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wiedzieć jaki to jest model lampy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ikola a-280. I mogę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z tej lampy pod względem estetycznym jak i praktycznym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czegoś takiego szukam, bo te plastykowe pokrywy które są w zestawie nie są nic warte.

      Usuń
  4. Ja dla syna teraz kupiłem pod choinkę full OW, w Plantice, mega fajna cena była. Wspominał o nim kilka razy, a że jest studentem, to wiadomo jak u niego z budżetem :D Będzie na 100% zadowolony, tak mi się wydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne prezenty znajdziecie na stronie internetowej http://woodworld.pl/3-drewniane-zegarki - moim zdaniem to najlepsza strona z artykułami tego typu. Dzięki temu, że ją znalazłem - udało mi się odkryć wiele ciekawych rzeczy, które mogę zakupić także dla siebie. Rewelacja! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o prezenty, to ja jestem zdania, że warto jest kupować rzeczy związane z zainteresowaniami osoby, którą mamy zamiar obdarować. Ja np. kupiłem ostatnio mojemu bratu na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/ kilka gadżetów filmowych, które dotyczą jego ulubionych filmów o Batmanie. Brat od dawna interesuje się kinem i filmami o superbohaterach. Stąd wpadł mi do głowy aby kupić mu takie rzeczy. Prezenty okazały się bardzo udane :).

    OdpowiedzUsuń