czwartek, 15 listopada 2012

Hodowla krewetek i raków " Shrimp Polska"


Witajcie, dziś przedstawię Wam pierwszą wizytę w hodowli.:) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu nowy dział. Więc zaczynamy.

   Dziś odwiedzimy hodowlę skorupiaków "Shrimp Polska".
 Przy okazji przeprowadziłem wywiad z hodowcą Rak's .


RastaMan :Witaj Na początek przedstaw się nam i powiedz skąd jesteś :)

Andrzej Rak_s: Hej mam na imię Andrzej mieszkam w Żołędowie koło Bydgoszczy mam 46 lat.

RastaMan: Ile już lat zajmujesz się akwarystyką ? oraz ile już czasu  pasja krewetkowa zalewa coraz to nowe zbiorniki w Twoim domu?:)

Andrzej Rak_s: Oczywiście akwarystyka przewija się przez moje całe życie, od 6 lat to już można nazwać "chorobą", a od 3 lat zakochałem się w krewetkach.

RastaMan: Jakie gatunki krewetek i raków posiadasz ?

Andrzej Rak_s: Jeśli chodzi o gatunki to mam praktycznie wszystkie gatunki krewetek. Od babaulti przez redki, crystale po taiwany. Raki to Chapalanusy i luizjańskie.

RastaMan: A czy oprócz krewetek hodujesz jakieś rybki?


Andrzej Rak_s:  Posiadam jeszcze 450l malawi, oraz 180 delta z miksem, do niedawna pracowałem w sklepie zoologicznym i po przygarniałem różne rybki których się ludziska pozbywali;)





RastaMan:  No to widzę, że trochę fauny w domu pływa. A czy trzymasz także jakieś inne "zwierzątka"? :;)

Andrzej Rak_s: Tak, posiadam także  Pająki, kosztniczka nie wspomnę o chomiku:) Aha owczarek niemiecki Luna i 2 koty też.




RastaMan:   No to widzę że jesteś miłośnikiem zwierząt "pełną gębą" podobnie jak ja :D Wracając do

Twojego podwodnego świata to ile posiadasz zbiorników i ile litrów wody łącznie jest w akwariach.?

Andrzej Rak_s: Posiadam 30  mniejszych i 3 większe zbiorniki, ogółem mam około 1200 l wody




RastaMan: Jaki jest Twój największy sukces w hodowli.?

Andrzej Rak_s: Największym sukcesem jest dla mnie to, że przestały padać mi Crystale i maluszki dorastają do dorosłości. Jak pewnie wiesz wcale to nie jest takie proste.

RastaMan: A jaka jest największa porażka?

Andrzej  Rak_s: Porażka.................. nie pamiętam, jestem nie poprawnym optymistą ;-)

RastaMan:  Najładniejsza krewetka/rak w hodowli.?

Andrzej  Rak_s: Generalnie wszystkie krewecie mnie fascynują, ale pewnie najładniejsza to taiwan panda (wcale nie king kong:)

 


RastaMan:  Jakie są Twoje ulubione krewety/raki.?

Andrzej  Rak_s: Ulubieńcy to raki luizjańskie, bardzo ciekawskie raki podchodzisz do akwarium i już sterczą z drugiej strony szyby jak by witały się:)




RastaMan: Powiedz nam jeszcze ile mniej więcej sztuk krewetek posiadasz?

Andrzej  Rak_s: Krewetek mam myślę 1-2 tysięcy bardzo trudno jest określić.

RastaMan: Na koniec powiedz jaką rade masz dla początkujących krewetkomaniaków.?

Andrzej  Rak_s:  Rada dla początkujących będzie może banalna............... systematyczność i jeszcze raz systematyczność:)

RastaMan: Dziękuje bardzo że wpuściłeś nas do swojego małego świata oraz za ciekawy wywiad życzę Ci dalszych sukcesów oraz jeszcze więcej krewetek:) Pozdrawiam.

Andrzej  Rak_s: Bardzo dziękuję za zainteresowanie się moją hodowlą. Mam nadzieję, ze te malutkie stworzonka zainteresują akwarystów.


Oto fotki z hodowli Pana Andrzeja, jeśli chcecie pochwalić się swoją hodowla zapraszam grzesiek_allegro@interia.pl chętnie pokaże wasze cudeńka na blogu.







 


 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz