niedziela, 15 lipca 2012

Wersja robocza

    Kolejna aktualizacja mojego baniaka " The World of  Nature" W dalszym ciągu nie wygląda tak jakbym sobie tego życzył. Eleoharis rośnie wolno a i moczarka za lewą dużą skałką nie pnie się jakoś wyjątkowo szybko w górę, przez co lewa strona wydaje się być pusta. Fotki też jeszcze nie najwyższych lotów ale w dalszym ciągu uczę się aparatu :D Przez nie stabilne co2 pojawiają się nitki. Ehh czasem myślę że mi ktoś rzucił klątwę na te akwarium żebym nie mógł się opędzić od glonów :D ktoś mi poszkodował wygranej ( duże akwarium wygrałem w konkursie). Mimo to jestem dobrej myśli, uważam że akwarium ma potenciał i jak roślinki podrosną tak jak bym tego chciał to akwarium będzie się podobać.:) poniżej aktualny stan





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz