środa, 13 czerwca 2012

A i ja coś wygrałem:)

Witam dziś chce się z wami podzielić dobrą nowiną.:) Otrzymałem dziś nagrody które wygrałem w konkursie na znanym portalu akwarystycznym. A są to : linia nawozów firmy karel rataj :

  • BIOFLOR - ogólny nawóz mikroelementowy z dodatkiem potasu i magnezu.
  • MAKRON - Ogólny nawóz makroelementowy NPK z magnezem i żelazem.
  • COLOUR Fe+ - dodatkowy nawóz żelazowy z dodatkiem potasu i magnezu.  
  • MOLYBDEN+ nawóz molibdenowy z dodatkiem potasu. 
  • Mangan + nawóz manganowy z dodatkiem potasu. 
Otrzymałem także ciekawy gratis a jest nim test Antialgae do określania zawartości zanieczyszczeń organicznych w wodzie (chsk) . Szczególnie mnie ciekawi ten test , bo nie przypominam sobie żeby jakaś firma wypuściła na rynek tego typu test. To chsk wnioskuje że jest to czeska nazwa DOC. Właśnie jestem w trakcie robienia pierwszego testu.




1 komentarz: