niedziela, 1 stycznia 2012

Akwarium Dominika Halickiego

Objętość - 450 l
Wymiary 150x50x60
Oświetlenie 2 belki oświetleniowe GLO 4 x54 waty co daje 0,48 na litr oświetlam 10 godzin dziennie
CO2 z butli z reduktorem dawkuje do wyraźnego bomblowania roślin oczywiście tak aby ryb nie trafił szlag
Podłoże żwir płukany z domieszką gliny na spodzie
Podmiana 30 % wody co tydzień
Temperatura staram się utrzymywać 26 - 27 C
Filtracja 3 filtry zewnętrzne:
1. ATMANA założony pasek na klamry wygląda jakbym go znalazł na śmietniku ale miałem kiedyś mały wyciek podczas braku prądu pasek to ostatnia deska ratunku kiedyś dałem za niego krocie więc wyeksploatuje gada do końca
2 HW-302 2 szt. (Na allegro ok. 100 zł dla mnie rewelacja za tę kwotę mam już jeden w 110 litrowym akwarium od roku więc test zdał rewelacyjnie wady głośniejsza praca od atmana przy czyszczeniu jest delikatny ale czysciłem 2 razy więc ok)
Lampa UV oddzielna 11v 24 na dobę podłączona do wylotu z filtra HW

Gatunki roślin
1. bacopa caroliniana
2. staurogyne repens
3. sagittaria subulata
4. saururus cernuus
5. Rotala rotundifolia resztą nazw się nie pochwalę bo nie znam
6. Duży heniek
7. Lotos

Rybki
1. Otosy 2 szt
2. Kosiarki 5 szt
3. Mieczyki 4 szt
4. Ramirezki 2 szt
5. Glonojady 3 szt
6. Pielęgnica meeka 2 szt
7. Kirysy brak danych lubię te małe bestie to z 8 sztuk pewno pływa
8. Skalar 1 szt
9. Bojownik 1 szt

1 komentarz: